Rehabilitējošais pedagogs, Montesori terapeite, Sertificēta Smilšu spēles terapijas metodes lietotāja un SIA "Sajūtu istaba" dibinātāja. Vairāk kā 15 gadu pieredze strādājot ar pirmsskolas un sākumskolas bērniem. Savā darbā pielieto Smilšu spēles terapijas metodi, Montesori terapiju, zīmējumu projektīvās metodes un metaforiski asociatīvās kartiņas darbā ar ģimeni. Klientiem piedāvā Baha ziedu terapijas individuālos maisījumus. Studē Rīgas Geštalta institūtā.
Sertificēts konsultatīvais psihologs, sertificēts izglītības un skolu psihologs. Cienošas komunikācijas trenere. Neformālās izglītības metožu praktiķe. Savā darbā pielieto Smilšu spēļu terapiju un ir serticēta metodes lietotāja, kā arī EDMR tehniku. Vada Tanzpro Biodanza nodarbības bērniem. Veic psiholoģisko un intelektuālo izpēti vecumā no 6.g.-18.g.Vada grupu nodarbības, vebinārus, atbalsta grupas- pusaudžiem, pedagogiem, vecākiem. 10 gadu pieredze darbā izglītības iestādēs ar bērniem, pusaudžiem, vecākiem, kā arī individuālās un ģimenes konsultācijās. Darba valoda: latviešu, krievu un angļu.
Sertificēts izglītības un skolu psihologs. Sertificēta Smilšu spēles terapijas metodes lietotāja. Savā darbā pielieto EDMR tehniku. Vairāk kā 18 gadu pieredze darbā ar bērniem no 6 gadu vecuma, pusaudžiem, pieaugušajiem.
Darba valoda- krievu.
Sertificēta smilšu spēles terapijas metodes praktizētāja. Izglītības un skolu, klīniskā un veselības psiholoģe (reģistrēta Psihologu reģistrā). Pieredze, strādājot kā krīzes intervences speciālistei krīžu un konsultāciju centrā “Skalbes” un Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā, un ārpakalpojumā vadot atbalsta grupas vardarbībā cietušām sievietēm un jauniešiem priekšlaicīgu mācību pārtraukšanas samazināšanai. Zināšanas papildinātas apgūstot terapeitiskās tehnikas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem, traumu terapijas metodi, cienošās jeb nevardarbīgās komunikācijas metodi. Konsultē pieaugušos, jauniešus un bērnus no 4 gadu vecuma.
Klīniskais psihologs, izglītības psihologs, sertificēta vecāku mācību programmas BEA (Bērna emocionālā audzināšana) vadītāja, smilšu spēļu terapijas metodes lietotāja. Krīžu intervences speciāliste.Piedāvā psiholoģisko konsultēšanu visām vecuma grupām. Veic intelekta, kognitīvo spēju, kā arī emocionālās un personības sfēras izpēti gan bērniem, gan pieaugušajiem. Bērniem līdz 6. klasei veic specifisku mācīšanās iemaņu traucējumu precīzāku noteikšanu, izmantojot latviešu valodas un matemātikas sasnieguma testu (LMST-II). Veic arī autisma diagnostikas (ADOS) testu visām vecuma grupām.
Darba valoda: latviešu, krievu.
Audiologopēde, veselības aprūpes speciāliste. Iepriekšēja pieredze rehabilitācijas centros, pirmsskolas izglītības iestādēs. Individuāla pieeja katram klientam. Atbilstoši katra spējām tiek sastādīts individuālais terapijas plāns. Nodarbībās pielieto Montesori terapijas elementus, mūzikas un mākslas terapijas elementus. Strādā ar bērniem no 2 gadu vecuma.
Audiologopēds, ārstniecības persona, pirmsskolas pedagogs (izglītība iegūta Lielbritānijā), Lietišķās uzvedības analīzes (ABA) terapeits apmācībā. Vairāk kā 13 gadu pieredze strādājot ar pirmsskolas un sākumsskolas vecuma bērniem gan Latvijā, gan Lielbritānijā. Plaša pieredze strādājot pirmsskolas, vispārējās un speciālās izglītības iestādēs, kā arī privāti ar klientiem. Speciālista darba specifika: runas un valodas attīstības traucējumi, komunikācijas funkcijas traucējumi, autiska spektra traucējumi. Katram klientam tiek sastādīts individuāls terapijas plāns.
Darba valoda: latviešu un angļu.
Mg.sc.soc., audiologopēde, ārstniecības persona. Terapijā tiek pielietotas vecumam un personībai piemērotākās metodes. Katra bērna spējām tiek sastādīts individuāls terapijas plāns. Pieredze strādājot ar runas un valodas attīstības traucējumiem, dzirdes traucējumiem un miofunkcionālajiem traucējumiem.
Speciālists piedāvā agrīnās attīstības izvērtēšanu, izmantojot Minhenes funkcionālās attīstības diagnostikas metodi (MFAD) bērniem no dzimšanas līdz 3 gadu vecumam.
Pedagogs, konsultante psiholoģijā, Sertificēta smilšu spēles terapijas metodes lietotāja. Vairāk kā 10 gadu pieredze darbā izglītības iestādēs ar bērniem, pusaudžiem, vecākiem. Savā darbā izmantoju Smilšu spēles terapijas metodi, Pasaku terapijas metodi un Metaforiski asociatīvās kārtis darbā ar ģimeni.